5+1 házi megoldás a visszér enyhítésére

Fischer Anna
Írta: , Frissítve:

A visszeresség rengeteg ember mindennapjait nehezíti meg. Íme néhány módszer, ahogy megelőzhetjük ezek kialakulását, vagy ha már kialakultak, akkor a tünetek enyhítésére is alkalmasak lehetnek!

Ülés

Ha munkád vagy egy utazás alkalmával sokat ülsz egy helyben, akkor vagy próbálj néha szünetet tartani és felállni néhány percre, vagy támaszd meg a lábad, hogy ne lógjon, vagy ha ezek nem megoldhatóak, akkor legalább fél óránként végezz el néhány egyszerű lábgyakorlatot.

Körözz a lábfejeddel, váltogasd a spicc és a pipa állásokat, illetve kicsit masszírozd át a lábfejet és a lábszárt.

Úszás

Az úszás az egyik legjobb módszer a visszér kialakulásának megelőzésére, illetve a már kialakult tünetek enyhítésére.

A víz ugyanis nem csak tehermentesíti a testet, így az érhálózatot is, de a hideg víz hatására az érfali izmok is összehúzódnak, ami nagyon hatásos a visszérrel szemben.

A rendszeres úszás hosszú távon javíthatja ereink állapotát, így alkalmazása mindenképpen javasolt minden érintettnek.