Folyton fáradt vagy? Ezek az ételek segíthetnek, hogy újra energikus legyél!

Írta: ,

Ismerős az érzés, hogy már több hete csak küzdesz az ébresztőddel és a szundi a legjobb barátod? Hogy a munkanap végén mindig kifogásokat keresel, hogy ma miért nem tudsz elmenni edzeni és már a duplakávé sem segít? Ha úgy érzed, hogy többször vagy fáradt a kelleténél, akkor olvass tovább, lehet, hogy a helyes étkezés a megoldás!

Banán Kép forrása: minigolfdisco.tumblr.com

A banán nem csak finom, de szerencsére tele van olyan tápanyagokkal, amire mindennap szükséged van, így bátran fogyaszthatod és magaddal viheted akár délutáni nasinak is.

Miért olyan jó? Tele van B vitaminnal, rostokkal és szénhidráttal. Persze a szénhidrátra nem árt odafigyelni, de ne feledd, ha diétázol, akkor is szükséged van energiára ahhoz, hogy teljes gőzzel tudj élni.

Tipp: A legjobb, amit tehetsz, hogy edzés előtt vagy után eszel egy banánt vagy iszol egy banánshake-et kókusz-vagy mandulatejjel!

Utána ugyanis biztosan úgy érzed majd, hogy szinte kicsattansz az energiától.

Kelkáposzta Kép forrása: tastebook.com

Jó, jó salátát eszel és diétázol. Sőt nyár van, ezért leginkább a könnyű, friss fogásokat kívánod.

Ez teljesen érthető, de nem árt itt is a változatosságra törekedni.

A legjobb, ha a különböző salátakeverékek helyett legközelebb a kelkáposztáért nyúlsz a piacon vagy a boltban, hiszen ebben a szuper zöldségben nem csak több vitamin van, mint például a spenótban, de a kelkáposztában található hasznos tápanyagok hozzájárulnak a szellemi frissesség megőrzéséhez a legőrültebb napjaidon is.

Tipp: Tegyél néhány levelet a reggeli omlettedbe vagy készíts belőle főzeléket, salátát, de akár a smoothie-ba is bekerülhet egy-egy level belőle!