7 tipp az őszi depresszió megelőzésére

Fischer Anna
Írta: ,
7 tipp az őszi depresszió megelőzésére
A jó hangulatért nagyrészt a szerotonin szintünk felelős, amiből sajnos kevesebb termelődik, ha csökken a napsütéses órák száma. Lássuk, mit tehetünk a szerotonin szintünk, így egyben kedélyállapotunk egyensúlyban tartásáért, hogy ne a rossz hangulat hatalmasodjon el rajtunk.
Táplálkozás
Fogyasszunk több tejterméket, tojást, szárnyashúst és marhahúst, hisz a fehérje megtölt energiával.
Nassoláshoz válasszuk inkább a diót és a mogyorót, de a szezonális gyümölcsökről se feletkezzünk meg, melyek elegendő vitaminnal és ásványi anyaggal látnak el ahhoz, hogy immunrendszerünk megvédjen a betegségektől.
Ételek időzítése
Sok szakember javasolja, hogy nem csak a bevitt táplálékra érdemes figyelni, de arra is, hogy mindezt mikor juttatjuk a szervezetünkbe.
Ha például este elalvás előtt megiszunk egy pohár tejet, az segít a másnapi hangulatunkon, és egyben az éjszakai alvás nyugodtságot is biztosítja.

Fókuszban

3 napos őszi nagytakarítás - Ha ezeket a lépéseket betartod, az egész lakás ragyogni fog!

Rakd össze a top tisztítós kosarat: 6 kellék takarításhoz, amikkel gyerekjáték lesz az otthonod tisztán tartása

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján