6 bevált praktika, hogy erősebb immunrendszered legyen a hideg hónapokban - Most kell elkezdeni!

Írta: ,

Az emberek többsége elköveti azt a hibát, hogy azt gondolja, bőven ráér felkészülni a hűvös időszakra, mikor az már beköszöntött. Tudom, hogy nyáron a legkevésbé sincs kedved azon agyalni, mivel is erősíthetnéd meg a szervezeted őszre, főként, mikor a simogató napsütést élvezed üdülésed alatt.

Én is hosszú éveken át vétettem el ezt a baklövést, míg végül a saját káromon kellett megtanulnom, hogy az immunrendszerünk megerősítése bizony a mi felelősségünk, főként, ha nem szeretnénk már szeptemberben nátha miatt ágynak esni. Azért, hogy a te dolgodat megkönnyíthessem, összegyűjtöttem azokat az apró praktikákat, amik az évek során nekem beváltak, és melyekkel már most elkezdheted ellenállóbbá tenni a szervezeted.

Állj le a koktélozással! Kép forrása: mycitylife.com.au

Talán nem is kell ecsetelnem, hogy az alkoholnak milyen káros hatásai vannak, azonban a nyári partikon és üdülések alkalmával belefér pár koktél, hiszen megérdemelt a lazítás.

Azonban sose vidd túlzásba, és mindig hidratálj megfelelően!

A nyár utolsó időszakában pedig érdemes átváltani az alkohol- és cukormentes változatokra, ezzel segítve az anyagcseréd átállását, és az immunrendszered felkészülését.

Sokan úgy indulnak neki az évnek, hogy őrült edzésekbe és diétákba kezdenek, hogy elérhessék a tökéletes bikini alakot a nyárra.

Azonban, mikor ez sikerül, és elérkezik a pihenés ideje, akkor bizony elengedik magukat, és minden nyári finomság helyet kap az étrendjükben.

Ezzel önmagában nincs is semmi gond, hiszen megérdemelt a pihenés és a lazítás! Csakhogy, a szervezeted a diétázás és edzés alatt hozzászokott egy bizonyos ritmushoz, így a felborult leterhelést kicsit megsínyli, ami nem csak a plusz kilókban fog megjelenni.

Tehát érdemes ősz előtt pár héttel visszatérni a rendszeres edzéshez és az eddig betartott diétához, hogy bomba formában várhasd a hideget!