5 tipp, hogy a rohanó életvitel mellett is fitt maradj

Írta: ,

Mindig rohansz? El vagy havazva a munkában/tanulásban? Soha nincs időd semmire, de mégis szeretnél egészségesen élni és fitt lenni? Lehetetlennek hangzik, de egy kis extra energiaráfordítással sikerülhet – mutatjuk, hogyan! 

Kezdjük az evéssel! Kép forrása: litehousefoods.com

A legegyszerűbb módszer az, ha majdnem egy hétre előre elkészíted magadnak az ebédedet és a vacsorádat is.

Ez mondjuk egy átlagos vasárnap estét biztosan elvesz, sőt, akár az egész napod is rámehet, ha igazán finomakat akarsz csinálni, de megéri, hiszen a nagy rohanásban csak fel kell majd melegíteni őket.

Ha nassolós típus vagy, édességet is bekészíthetsz előre: zabsütitegészséges muffint vagy házilag gyártott energiaszeleteket.

Ne felejts el szénhidrátot enni! Kép forrása: buzzfeed.com

A szénhidrát segíti a testedet és az agyadat is abban, hogy megfelelően működjön.

Éber és energikus leszel tőle, és ha összetett szénhidrátot viszel be (teljes kiőrlésű ételeken keresztül), akkor egy-­egy adag jó sokáig biztosítja a megfelelő energiát a tested számára.

Sok diétázó fél a szénhidrátoktól, pedig enélkül sem az edzésre, sem a mindennapi életre nem lesz elég energiája, akárhány kávét iszik is.

Apropó kávé! A koffeindús nedűt szorítsd napi egy adagra, különben még fáradtabbnak érezheted magad, mint amilyen amúgy lennél.