5 tipp az igazán pihentető alvásért

Írta: ,

Az ember azt gondolná, ahhoz, hogy jót aludjon, elegendő egy kényelmes ágy és némi jóleső fáradtság. De vannak, akiknek ez egyáltalán nem megy ilyen egyszerűen! Ha neked is folyton jár az agyad lefekvés előtt és csak nagyon nehezen álmosodsz el, reggel pedig kialvatlanul kelsz, akkor ezeket a tanácsokat érdemes megfogadnod.

Ne vidd be a munkát a hálószobába! Kép forrása: tumblr, lovemeravilla

Őrizd meg az alvókuckód intimitását! Tiszteld meg magad és a pihenésed azzal, hogy a hálószobádból nem csinálsz irodát.

Ne vidd be a laptopot, sőt tudatosan különítsd el a munkát a pihenéstől. Gondolj csak bele: ha kellőképpen kipihened magad, másnap jobban teljesítesz.

Ha van rá módod, a dolgozósarok is a lehető legtávolabb essen attól a helyiségtől, ahol álomra hajtod a fejed.

Mentesítsd ezt a szobát mindentől, ami köthető a stresszhez: számlák, hivatalos levelek, rendetlenség.

Távolítsd el az elektromos berendezéseket! Kép forrása: houzz.com

Tudományos kutatásokkal támasztották alá, hogy az elektromos árammal működő dolgok károsak a szervezetre: az általuk kibocsájtott rezgések allergizálnak, megbetegíthetnek.

Így bármilyen kényelmes is, a televízió helye nem a hálószobádban van.

Válaszd helyette inkább a jó öreg olvasást, ettől biztosan békés álomba szenderülsz majd.