5 reggeli szokás az egészségesebb testért

Írta: ,

Reggelente te is biztosan felkelsz, iszol egy kávét, összeállítod az aznapi outfited, majd rohansz dolgozni. A reggeli rutin szinte mindig ugyanaz, pedig nem is sejtjük, hogy mennyi minden múlik azon, hogy hogyan indítjuk a napunkat. Olvass tovább, hogy megtudd mik azok a szokások, amiket érdemes beépítened a reggeleidbe, hogy kihozhasd belőlük a maximumot.

Napfény és friss levegő Kép forrása: flickr, Matthieu Luna

Még akkor is, ha már hűvösek a reggelek és esik az eső, miután kinyitottad a szemed, kelj ki az ágyból és engedd be a fényt. Hagyd, hogy egy kicsit feltöltsön.

Ez segít felébreszteni az érzékeid és pozitív energiát ad, emellett az alváshoz szükséges melatonin hormon termelődését is leállítja a szervezetedben.

Ezután nyisd ki az ablakot és lélegezz mélyeket. Engedd, hogy a friss levegő átjárjon.

Az oxigén energiával tölti fel a sejteket és segíti az agyműködést.

Szánj erre a kis rituáléra pár percet ébredés után és lehet, hogy idővel már a kávéra sem lesz szükséged.

Mozgasd át a tested

Egy sima 5-10 perces nyújtás csodákra képes.

Átmozgatja az izmokat és nagyon jót tesz a gerincnek is, nem beszélve arról, hogy felgyorsítja a vérkeringést, amitől sokkal élénkebbnek érzed majd magadat.

Ez a kis reggeli torna szuper hatással lesz a közérzetedre és feltölt energiával, hogy könnyebben indulj neki a napnak.

Az interneten számtalan oktató videót találhatsz erre a célra, keresgélj bátran a jóga vagy a pilates gyakorlatok között!