5 jól bevált trükk, hogy túléld a másnapot

Írta: ,

Bár elméletben biztosan te is jól tudod, hogy hány pohár után kellene megálljt parancsolnod magadnak, és azzal is tisztában vagy, hogy nem tanácsos keverni az italokat, a buli hevében bizony mindenkivel megesik néha, hogy a kelleténél jobban felönt a garatra. Alkoholszinted növekedésével nagy valószínűséggel egyenes arányban fokozódik a  jókedved is, ám ennek sajnos általában megvan a böjtje másnap – ezúttal ahhoz adunk tippeket, hogyan tedd elviselhetőbbé a macskajajt!

Kóla helyett víz vagy gyümölcslé

Bár valamilyen oknál fogva másnaposan a legtöbben az édes, szénvasas, egészségesnek semmiképp sem mondható üdítőket kívánják, ezek helyett sokkal jobb és hatásosabb a víz, mely gyógyír a dehidratált szervezet számára.

Ugyanakkor ügyelned kell a fokozatosságra, ne húzz le egyből fél liter vizet, inkább kortyonként fogyaszd, így jó eséllyel elkerülheted róka komát is.

A víz után valamilyen 100%-os gyümölcslével is próbálkozhatsz, a grapefruit például kimondottan jótékony hatású, a benne lévő fruktóz felgyorsítja az alkohol lebontását.

Pizza helyett zöldség, gyümölcs

Nagy valószínűséggel a kóla mellett a pizza is előkelő helyet foglal el a népszerű másnapi ételek képzeletbeli listáján, már csak abból kifolyólag is, hogy még az ágyból sem kel kikelned, amikor megrendeled – persze, azért annyira össze kell szedned magad, hogy az ajtóig kitámolyogj érte.

Mindenesetre, ha elsőre jó ötletnek is tűnik, a másnapos gyomornak semmiképp nem tesznek jót a lisztes, zsíros, nehéz ételek, helyettük inkább a sok gyümölcs és zöldség fogyasztását javasoljuk, illetve egy tál finom forró leves is csodákat tehet – kérdés, hogy ki fogja megfőzni neked.