Sóscitromos zöldbabsaláta

Írta: ,

A vacsora elhagyása nem kifejezetten okos választás, még akkor sem, ha fogyni szeretnél, hiszen erre az étkezésre is szükséged van, hogy egyensúlyban tartsd a vércukrodat. Ugyanakkor okos választás lehet valamilyen könnyű, zöldségalapú egytálételt választani, ami hosszú időre eltelít, mégsem terheli meg az emésztésedet, és kellő mennyiségű rostot is tartalmaz. 

Hozzávalók:

40 dkg zöldbab, 1 db citrom (sós), 5 dkg gomba, 4 gerezd fokhagyma, 1 tk morzsolt tárkony, só ízlés szerint, bors ízlés szerint, 2 ek olívaolaj. A tálaláshoz: 20 dkg mozzarella, 4 szelet kenyér.

Elkészítés:

Egy nagyobb serpenyőben, olívaolajon fonnyaszd kicsit meg a babokat, majd add hozzá a gombát, a tárkonyt, a zúzott fokhagymát, a sót, a borsot, és főzd tovább.

Amikor a bab már puha, de még roppanós, ekkor add hozzá a kockákra vágott sóscitromot. Tálaláskor szórd meg reszelt sajttal, és tegyél mellé pirítós szeleteket.

Tipp: Pirított szezámmaggal vagy fenyőmaggal is megszórhatod a végén!