Csicseriborsó salátával

Írta: ,

A vacsora elhagyása nem kifejezetten okos választás, még akkor sem, ha fogyni szeretnél, hiszen erre az étkezésre is szükséged van, hogy egyensúlyban tartsd a vércukrodat. Erre kínálunk most egy egészséges alternatívát.

Hozzávalók:

15 dkg főtt csicseriborsó, 2 gerezd fokhagyma, 1 ek sötét szójaszósz, 1 tk őrölt koriander, 1 kk cayenne-i bors, pár csepp pirított szezámmagolaj, bors.

Salátához: 25 dkg kínai kel, 2 szál sárgarépa, 3 szál újhagyma, 1 marék rukkola, 1 ek pirított szezámmag.

Dresszinghez: 1 dl világos szójaszósz, 1 tk reszelt gyömbér, 1 ek rizsecet, 2 gerezd zúzott fokhagyma, 1 tk méz, 1 kk füstös chilipehely, 3 ek mogyoróolaj.

Elkészítés:

Első lépésként a dresszing hozzávalóit keverd össze, és rakd a hűtőbe. A csicseriborsót a többi hozzávalóval pirítsd össze egy nagyobb serpenyőben, majd a saláta alapanyagait ha kell, vágd apróbbra, keverd össze őket a még meleg csicserivel és a dresszinggel, végül az egészet hintsd meg szezázmmaggal.