9 villásreggeli, amit megéri kipróbálnod

Sándor Alexandra
Írta: , Frissítve:
9 villásreggeli, amit megéri kipróbálnod

Szeretnéd valami igazán kellemes fogással indítani a napot? Jól teszed, hiszen a reggelinek fontos szerepe van az anyagcsere-folyamatok elindításában! Összeszedtük neked a legnépszerűbb villásreggeliket, és mindegyikhez adunk plusz egy tippet.

Francia pirítós

Nevével némileg ellentmondóan az amerikaiak legnagyobb kedvence. Hasonló a mi bundás kenyerünkhöz, de édes.

Még finomabbá teheted, ha szerecsendióval és fahéjjal ízesíted a tojásmasszát.

Kenyérszelet helyett pedig akár mazsolás péksütemény vagy fahéjas briós is jöhet.

„A fahéj a titka mindennek” – mondják a séfek.

A tetejét mézzel vagy juharsziruppal is lecsorgathatod.

Vékony palacsinta

A vékony tésztájú palacsinta felhasználási lehetőségei változatosabbak hagyományos vagy amerikai társáénál.

Párolt zöldséggel, gombával, sajttal és tejszínnel is tálalhatod őket, ám a legegészségesebb reggelihez érdemes bogyós gyümölcsöt választani melléjük.

Finomabb lesz a reggelid, ha már előző este előkészíted a tésztát, és a hűtőben hagyod!