Unod a banánt? 5 mennyei turmix reggelire

Írta: ,

Ha annyi öt forintosunk lenne, mint ahányszor hallottuk, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése, külön szakács készítené a korai fogásokat nekünk. Arról viszont már kevesebbszer esik szó, hogy a nagy rohanásban hogyan passzírozzunk összeszűkölt gyomrunkba elegendő tápanyagot! Ha késésben vagy, esetleg csak te sem bírsz reggelente még enni, ezek a turmixok segíthetnek, hogy kihúzd a tízóraiig.

Zöld és édes

A zöld turmixokról valahogy már ránézésre is látszik, hogy egészségesek, legtöbbször mégsem akaródzik elkortyolni őket, mert sokan egyből arra gondolnak, hogy zöldségízük van.

Pedig készülhet egészséges zöld turmix finom gyümölcsök hozzáadásával is! 

Egy marék spenót a sok-sok vasért, egy nagy marék mag nélküli zöld szőlő a friss, üdítő ízért és egy pohár kókusztej, hogy a turmixod édesen krémes legyen.

Egy perc alatt kész, gyönyörű a színe és mennyei az íze.

Nem tévedés: spenót és eper

Ha már a spenótnál tartunk: a reggeli turmixok népszerű összetevője, hiszen rengeteg olyan vitamin és ásványi anyag található benne, ami segít elindítani a napot, mégis sokan félnek használni az íze miatt.

Pedig egy nagy kanál görög joghurttal, egy pohár tejjel és egy marék friss vagy fagyott eperrel egyáltalán nem is zavaró az íze a turmixban.

A titok, hogy ne akarj egyből egy óriási adag levelet az italodba tenni: kezd egy kisebb marékkal, hogy éppen csak sejtsd az ízek között, és ha megbarátkoztatok, nyugodtan jöhet több zöldség is.