A fitt csajok napindító titka: 3 mennyei fehérjedús reggeli

Gerber Petra
Írta: ,

Az, amit reggel megeszünk az jelentősen befolyásolja testünk működését a nap további részében. Hiszen a reggeli az, ami feltölt üzemanyaggal, ami segíti a kognitív funkciók fenntartásában és amely elegendő energiát ad a nap hátralevő részében. Ahhoz azonban, hogy a mentális teljesítményed is hatékonyan tudd fokozni, nagyon fontos, hogy tápláló és vitaminokban, fehérjében gazdag reggelivel indítsd a napod. Éppen ezért mi most összegyűjtöttünk neked néhány szuper tippet, ami nagyban megkönnyíti majd a reggeli étkezésedet és aminek segítségével garantáltan a továbbiakban is a fitt lányok táborát erősítheted majd.

Egészséges zabfalatok Kép forrása: cottercrunch.com

Hozzávalók: 6 evőkanál zabkorpa, 4 evőkanál eritrit, 2 teáskanál sütőpor, 1 db tojásfehérje, 6 csepp vanília aroma, 1 evőkanál zabpehely, 1 késhegynyi fahéj

Elkészítés: A sütőt melegítsük elő 180 fokra. A hozzávalókat egy tálban keverjük össze, ezután pedig egy sütőpapírral bélelt tepsire adagoljuk. Fontos, hogy ne tegyük egymáshoz őket túl közel, ugyanis a tészta elég folyékony, így pedig könnyedén összesülhetnek. Ha ezzel megvagyunk 10-15 perc alatt süssük készre. Az ízélmény fokozásának érdekében érdemes lehet hagyni kihűlni, így ugyanis az ízek remekül összeérnek, de akár langyosan fogyasztva is kiváló lehet.

Tipp: E mellé egy adag protenturmix és már kész is a kiváló, tápláló és vitaminokban gazdag egészséges reggeli.