A legjobb diétás reggelik, amiktől jóllaksz, mégis szexi maradsz

Kovács Andrea
Írta: ,
A legjobb diétás reggelik, amiktől jóllaksz, mégis szexi maradsz

Reggelire mindenképpen olyan ételt kell választani, amivel jóllaksz, s ami megadja a lendületet egészen a tízóraiig. De mit egyél, ha arra is szeretnél ügyelni, hogy finom és egészséges legyen a nap egyik legfontosabb étkezése?

Reformszendvics

Ha maradnál a hagyományos reggelinél, akkor természetesen megteheted, elvégre a szendvicseknek is van olyan alternatívájuk, amik ekkor is megállják a helyüket. A készítésénél arra kell ügyelned, hogy teljes kiőrlésű kenyeret válassz, ha viszont diétázol, akkor inkább abonetett, vagy puffasztott rizst.

Bár a barna kenyerek egészségesek, kalóriában nem maradnak el a fehérlisztből készített társaik mellett. Ami a feltétet illeti, legjobb a vékony rétegben felkelt sajtkrém, baromfisonkával és sok-sok friss zöldséggel.

Zöldséges rántotta

Két tojásból bőven elég rántottát csinálni reggelire, pláne, ha az egészet felturbózod zöldségekkel.

A szokásos módon piríts meg egy kevéske hagymát (ez a szagát is tökéletes elveszi), majd dobj rá apróra vágott paradicsomot, paprikát.

A felvert és sóval, borssal ízesített tojásokat öntsd rá a zöldségekre és süsd át. A rántotta mellé kínálj felkarikázott uborkát, valamint sajtkrémmel megkent, sonkás abonettet.