7 isteni, gyümölcsös turmix, amit reggelire is fogyaszthatsz

Írta: ,

A reggeli a nap legfontosabb étkezése, de sokan érzik úgy, hogy még túl szűk a gyomruk egy tartalmas étkezéshez, vagy a nagy kapkodásban nincs idejük leülni enni. Bár a mondás szerint a magyar embert arról lehet megismerni, hogy reggel hét előtt is képes éhgyomorra sült kolbászt enni, ha te valami könnyedebbre vágysz, próbáld ki reggeli turmixainkat, melyek percek alatt elkészíthetőek, könnyen lecsúsznak, és a legfontosabb tápanyagokról is gondoskodnak.

Banános áfonyás turmix

Hozzávalók: egy bögre tej, egy banán, egy marék áfonya, egy csipet fahéj.

Miért jó? A banán megédesíti a turmixot, így akkor is könnyen csúszik majd az ital, ha nem igazán érzed éhesnek magadat. Magas szénhidráttartalma miatt ellát a szükséges energiával, az áfonya pedig gazdag A-, B- és C-vitaminban, valamint antioxidánsokban, így tökéletes választás egy egészséges reggelihez.

Epres rebarbarás turmix

Hozzávalók: 20 dkg eper, 20 dkg rebarbara, pár csepp vanília kivonat, pár csepp citromlé, ízlés szerint cukor.



Miért jó? Mivel nem tartalmaz tejet, az arra érzékenyek is fogyaszthatják.

Az eper remek antioxidáns, édes ízével pedig jól passzol a rebarbara frissítő fanyarságához. A rebarbara egyébként szintén remek antioxidáns és jó hatással van a vesére is, így már korán reggel beindítja a méregtelenítést.

Ha a turmixot túl sűrűnek találod, hígíthatod egy kis ásványvízzel, akár szénsavassal is, de vigyázz, nehogy a buborékok gyomorfájást okozzanak.