Ezt eszik reggelire a személyi edzők: Neked is beválhat!

Írta: ,

A reggeli a nap… Blablabla, tudjuk, tudjuk, de a kérdést ez még nem válaszolja meg: MIT együnk reggelire? Körbenéztünk a népszerű személyi edzők oldalain, blogjaiban, és megkerestük azt, amit ők is esznek. Neked is beválhatnak!

Spenótos-avokádós omlett Kép forrása: realfood.tesco.com

1/5 Spenótos-avokádós omlett

A reggeli: Omlett vagy rántotta két egész tojásból és két tojásfehérjéből, spenóttal, egy fél avokádóval, egy szelet teljes kiőrlésű kenyérrel egy egy fél bögre friss bogyós gyümölccsel.

Miért jó?

A tojásban található fehérje tökéletes indítása a napnak, a spenótban és az avokádóban pedig a szükséges rostokat és ásványi anyagokat, vasat is megtalálod, ráadásul izgalmasabbá is teszik a könnyen unalmassá váló tojásreggelit.

A bogyós gyümölcsök szintén vitaminokban és ásványi anyagokban gazdagok, és akkor is segíthetnek egy egészségesebb reggelire átszokni, ha ilyenkor rendszerint valami édeset kívánsz.

Zöld smoothie Kép forrása: healthyhints.com

2/5 Zöld smoothie

A reggeli: Smoothie kelkáposztából, káposztalevélből, len és chia magból, zöld matcha tea porból, vaníliás protein porból, áfonyából és eperből.

Miért jó?

Ha reggelente még úgy érzed, hogy túlságosan össze van szorulva a gyomrod, és nem tudsz enni, egy pohár italt akkor is elkortyolgathatsz, sőt akár magaddal is viheted a smoothie-t.

A poharadban benne lesz minden vitamin, ásványi anyag, fehérje és rost, amire a nap elindításához szükséged lehet, és hidd el, hogy az ízét is imádni fogod!

Ha eddig kevés zöldséget ettél, akkor eleinte legyen túlsúlyban a gyümölcs, később pedig folyamatosan növelheted a zöldségek arányát.

Protein shake Kép forrása: asweetpeachef.com

3/5 Protein shake

A reggeli: shake tört jéggel, növényi alapú proteinnel, fagyasztott banánnal, fahéjjal, zabbal, chia maggal, spenóttal és kókusz vagy mandula tejjel.

Miért jó?

Ha éppen most kezdesz ráállni a reggeli edzésekre, ez az ital segít, hogy bevidd a szükséges fehérjét és rostokat, ásványi anyagokat és a folyadék pótlását is segíti, miközben könnyen emészthető és nem is nehezít el.

Ha olyan reggelit keresel, amit bedobhatsz az autódba, és az edzés után elkortyolgathatsz akár munkába menet, mégis hosszú ideig eltelít és ellát a szükséges energiával, meg is találtad!

Zabkása gyümölcsökkel Kép forrása: theroastedroot.net

4/5 Zabkása gyümölcsökkel

A reggeli: zabkása eperrel, áfonyával és mandulával, növényi alapú protein shake, kávé mandula vagy kókusztejjel.

Miért jó?

A zabkása gazdag összetett szénhidrátokban, az eper és az áfonya pedig rengeteg ásványi anyagot és nyomelemet tartalmaz.

A mandula egészséges adag zsírt és fehérjét visz az ételbe, a protein pedig segít, hogy az inzulinszinted kiegyensúlyozott maradjon.

Ha pedig a korai ébredést nálad csakis kávéval bírható ki, akkor adj hozzá a jó zsírok és protein kedvéért egy kis növényi tejet az italhoz, így máris valami hasznosat is bevittél a reggeli italoddal.

Avokádós pirítós tojással Kép forrása: simplegreenmoms.com

5/5 Avokádós pirítós tojással

A reggeli: pirítós avokádóval és buggyantott tojással, frissen facsart zöldséglé.

Miért jó?

Sok fehérje és jó zsírok, alacsony glikémiás index: erre mondják azt, hogy egy tökéletesen kiegyensúlyozott reggeli!

Jól lakott és energikus leszel anélkül, hogy a glikémiás indexedet bármi is megzavarná, a kiegyensúlyozott vércukorszint pedig az alapja nem csak minden edzésnek és egészséges diétának, de annak is, hogy a mindennapi megpróbáltatásokat jól tudd kezelni, és készen állj a feladatokra, amiket a nap tartogat neked.