7+1 egészséges és finom tojásos reggeli a mindennapokra

Írta: ,

A reggeli a nap legfontosabb étkezése, és bár sokan elhanyagolják és átugorják, tudnod kell, hogy meghatározó része a napodnak. Bármilyen étrendet is folytatsz, egy tojásos villásreggeli mindenképp beleilleszthető, és ha nem csak hétvégente van rá időd, akkor még inkább szükséged lehet egy kis inspirációra, hiszen egy tojásos reggeli nem csak főtt tojásból és rántottából állhat, nem igaz? Lássuk a mi kedvenc tojásos reggeli receptjeinket!

Rukkola és bacon Kép forrása: stylecaster.com

A két kulcsszó a rukkola és a bacon. Ha nem egy egyszerű szendvicset készítenél reggelire, hanem valami különlegesebbre vágysz, akkor próbáld ki ezt az extra reggelit rukkolával és egy kis extrával!

Pirítsd meg hozzá a kenyeret, erre jöhet a sült bacon, egy-egy tükörtojás és egy kis citromlével meglocsolt friss rukkola.

A tetejére mehet egy kis só és bors, és úgy érzed, hogy valami még hiányzik, akkor egy kis reszelt cheddar sajt is! Ha még meleg a tojás, akkor a sajt szépen ráolvad majd és isteni lesz az összhatás, nem éri meg kihagyni!

Cukkinis tojás Kép forrása: paleorunningmomma.com

Ha általában sűrűek a reggeleid, akkor ne állj neki ennek a fogásnak, ez inkább egy lusta, ráérős hétvégi programba illik bele. Alacsony szénhidráttartalma és változatos hozzávalói miatt szuper reggelire, a maradék pedig vacsorára is isteni!

Nincs más dolgod, mint körülbelül 2 közepes cukkinit zöldséghámozóval hosszú, vékony szeletekre vágni, megsózni, majd állni hagyni. Ez, ha lecsepegett, akkor mehet egy tűzálló tálba, mehet rá a kisebb darabokra vágott megpirított bacon, egy fél hagyma – szintén apró darabokra vágva, só, bors, és 4-5 tojás a tetejére.

Nem kell vele túl sokat pepecselni, csak üsd rá a tetejére, mintha tükörtojást készítenél. Felülről úgy fog kinézni az egész, mint egy szuper zöldségtorta, de hidd el, még jobb lesz, ha az egész átsül a sütőben.

Körülbelül 20-25 perc kell neki nagyjából 200 fokon. Imádni fogod!