6 tipp az őszi rosszkedv és depresszió ellen

Esztergály Lilla
Írta: ,
6 tipp az őszi rosszkedv és depresszió ellen

Ha úgy érzed, téged is kezd hatalmába keríteni a komor, őszi hangulat, íme néhány ötlet, hogy elűzd a fejed fölül a szürke felhőket!

Játssz a színekkel és az illatokkal! Kép forrása: sortra.com

Attól még, hogy elhalkul a nyár életteli zsongása és megfakulnak a természet színei, nem kell a szürke ötven árnyalatába burkolóznod.

Fegyverkezz fel színekkel: ölts magadra egy dögös, élénk ruhadarabot, vagy tekerd be magad egy színes, puha pokrócba a kanapén.

Vedd körbe magad színpompás, illatos gyertyákkal, és melegséget sugárzó hangulatvilágítással.

A sötétebb, borongós hónapok is csodásak, csak vedd észre, éld meg úgy!

Ha belül ragyogsz, mindegy, hogy kint milyen időjárási viszonyok uralkodnak.

Szabadítsd fel a boldogsághormonjaidat! Kép forrása: aplus.com

Tudatosan (t)edd magad boldogabbá! Emeld meg az étrendedben a teljes kiőrlésű gabonákból származó szénhidrátmennyiséget (persze mértékkel), ezzel ugyanis növeled az agy szerotonin-termelését, amely hozzájárul a jó kedélyállapot megőrzéséhez.

És igen, ami a boldogsághormon hallatán szinte mindenkinek az eszébe jut: egy kis csoki! A csokoládé számos olyan hatóanyagot tartalmaz, amely kedvezően befolyásolja az érzelmi- és kedélyállapotot.

Az alkohollal csínján bánj – kétélű megoldás: amennyire fel tud pörgetni, annyira tönkre is teheti a másnapodat.

Helyette ébreszd fel a libidódat! Úgyis rossz az idő, bújj össze többet a pároddal!

Legolvasottabb cikkek

5 stresszcsökkentő módszer, amivel leengedhetsz az év végi hajtásban

Fókuszban

Nyugodt alvás a megfázás alatt is! A téli megfázások tünetei alváshiányhoz vezethetnek, mely akár egy éjszaka alatt is negatívan befolyásolhatja az agyműködésünket

5 stresszcsökkentő módszer, amivel leengedhetsz az év végi hajtásban

A hibrid autóké a jövő?

5 gyors ünnepi főfogás - mert nem a konyhában eltöltött időn múlnak az ízek!