6 dolog, amit a boldog és egészséges emberek már reggel 8 előtt elvégeznek

Írta: ,

Ha nem vagy egy korán kelő típus, és számodra teljesen hihetetlen, hogy mások hogyan tudják korán kezdeni a napot, akkor ez a cikk neked szól. Mindenre képes vagy ugyanis, csak a motiváción és az elkötelezettségeden múlik a dolog. Íme néhány inspiráció, hogy hogyan tudod fitten, egészségesen és produktívan indítani minden napod!

Hidratálj Kép forrása: ascensionkitchen.com

Bár manapság nagyon sok helyen hallod azt, hogy igyál, igyál igyál – erre már számos applikációt is letölthetsz, így könnyebb tudatosan figyelni a napi folyadékbevitelre – valójában ez kéne legyen az első dolgod, minden reggel.

Ha rögtön ébredés után megiszol egy nagy pohár vizet, azzal pótolni tudod az éjszaka folyamán elmaradt folyadékbevitelt, és az anyagcserédet is beindíthatod

Eleinte lehet, hogy nehezebben tudod majd hozzászoktatni a tested (esetleg enyhébb hányingered is lehet), de kezdd fokozatosan; először egy pohár, később már kettő – hidd el, legalább annyira felpörget majd, mint a szokásos reggeli kávéd.

Nyújts Kép forrása: lingvir.tumblr.com

A tested is csak lassan-lassan kezd ráhangolódni a reggelre, ezért nem árt, ha ébredés után néhány percig még az ágyban maradsz vagy előveszed a jógamatracod, és egy picit átmozgatod magad.

Nem kell feltétlenül jógáznod vagy konkrétan edzened (persze, ha erre van időd, az még szuperebb), de bőven elég, ha néhány pózban jólesően átnyújtod a tested.

Az éjszaka folyamán ugyanis beállnak az izmaid, a nyújtástól pedig úgy fogod magad érezni, mintha valaki végigmasszírozott volna.