Különleges stresszűző technikák, ha feszült vagy mostanában

Írta: ,

Ha kicsit megnőtt rajtad a nyomás, vagy a stressz esetleg rendszeres része az életednek, bizonyára próbáltál már egy-két feszültségoldó technikát. Ha a hagyományos módszerekkel nem boldogulsz, érdemes lehet kipróbálnod egy-egy extrémebb megoldást a stresszűzésre. Mi éppen ilyen technikákat gyűjtöttünk most össze neked, amelyek közül akár eggyel, akár az összessel próbálkozhatsz.

Erdőjárás Kép forrása: pexels.com

Az erdőjárás stresszűző titka abban rejlik, hogy nyugodt környezetben sétálunk, ahol friss a levegő, békések a hangok és minden zöld körülöttünk.

Ezeknek a tényezőknek már egyenként is remek feszültségoldó képességük van, de így kombinálva még hatékonyabb.

Akár egyedül, akár párban is sétálhatsz, de ha kedved tartja, vihetsz magaddal egy négylábú társat is.

Érdemes hétvégére időzítened a kirándulást, hogy néhány órát eltölthess az erdőben, és rendszeresen megismételned a gyakorlatot a biztos hatás érdekében.

Ez a projekt akár az erdőjárással is kombinálható, de ha van a kertedben fa, vagy esetleg van egy közeli park a lakásodnál, elég csak oda kiszaladnod.

Már annak is nyugtató ereje lehet, ha egy nagyobb növény mellett állunk vagy ülünk, de a faölelés a leghatékonyabb.

Válassz egy számodra szimpatikus, egészséges fát, és öleld meg úgy, hogy legalább egy testrészed érintkezzen vele – de persze a legjobb, ha valóban a törzsedet hozzányomva megöleled.

Az ölelés akkor a leghatékonyabb, ha 10-20 percig tart.