5+1 különleges stresszűző technika, ha feszült vagy mostanában

Bodnár Alexa
Írta: ,
5+1 különleges stresszűző technika, ha feszült vagy mostanában

Kép forrása: unsplash

Ha kicsit megnőtt rajtad a nyomás, vagy a stressz esetleg rendszeres része az életednek, bizonyára próbáltál már egy-két feszültségoldó technikát. Ha a hagyományos módszerekkel nem boldogulsz, érdemes lehet kipróbálnod egy-egy extrémebb megoldást a stresszűzésre. Mi éppen ilyen technikákat gyűjtöttünk most össze neked, amelyek közül akár eggyel, akár az összessel próbálkozhatsz.

Izzadd ki Kép forrása: pexels.com

A sportok önmagukban feszültségoldó eszközök, de maga az izzadás is segíti a stresszűzést.

Egy jó szauna vagy gőzfürdő is megoldás lehet, de ha valamilyen aktívabb kikapcsolódást keresel, akkor érdemes például olyan jógára beiratkoznod, amelyet fűtött teremben lehet végezni.

Legvégső soron akár egy gyors futás is megteszi a parkban, vagy tempósabb szobabiciklizés otthon, és még kalóriát is veszíthetsz vele.

A festés élménye Kép forrása: pexels.com

Ha az életedben folyamatosan jelen van a stressz – például a munka vagy a gyereknevelés miatt –, akkor fontos, hogy egy rendszeres feszültségoldó programon vegyél részt, találj magadnak egy ilyen hobbit.

Az egyik legjobb, ha elkezdesz művészkedni, hiszen az aprólékos feladatvégzés segít, hogy kikapcsold az agyadat.

Számos festőcsoport létezik, ahova beiratkozhatsz, de akár otthon is nekiállhatsz alkotni.

A lényeg, hogy minden héten szakíts rá időt egy-két alkalommal, hogy a művészkedéssel foglalatoskodj.

Fókuszban

5+1 dolog, amit minden nőnek tudnia kell a bankkártyákról

Milyen magnéziumsót érdemes választani? Nem mindegy!

Készpénzes vagy? 5 ok, amiért ezentúl kártyával kellene fizetned

Egy hétig csak bankkártyával fizettem! Ezekre a felismerésekre jutottam

5 hatalmas tévhit a bankkártyákkal kapcsolatban – Te is bedőltél ezeknek?

Minden, amit az enyhe hibrid technológiáról érdemes tudni - enyhén szólva menő

Zöld rendszám és hibrid autó? Amit a zöld rendszámról tudni kell

Miért segíthet a magnézium a stresszes időszakokban?