5+1 különleges stresszűző technika, ha feszült vagy mostanában

Bodnár Alexa
Írta: ,
5+1 különleges stresszűző technika, ha feszült vagy mostanában

Kép forrása: unsplash

Ha kicsit megnőtt rajtad a nyomás, vagy a stressz esetleg rendszeres része az életednek, bizonyára próbáltál már egy-két feszültségoldó technikát. Ha a hagyományos módszerekkel nem boldogulsz, érdemes lehet kipróbálnod egy-egy extrémebb megoldást a stresszűzésre. Mi éppen ilyen technikákat gyűjtöttünk most össze neked, amelyek közül akár eggyel, akár az összessel próbálkozhatsz.

Izzadd ki Kép forrása: pexels.com

A sportok önmagukban feszültségoldó eszközök, de maga az izzadás is segíti a stresszűzést.

Egy jó szauna vagy gőzfürdő is megoldás lehet, de ha valamilyen aktívabb kikapcsolódást keresel, akkor érdemes például olyan jógára beiratkoznod, amelyet fűtött teremben lehet végezni.

Legvégső soron akár egy gyors futás is megteszi a parkban, vagy tempósabb szobabiciklizés otthon, és még kalóriát is veszíthetsz vele.

A festés élménye Kép forrása: pexels.com

Ha az életedben folyamatosan jelen van a stressz – például a munka vagy a gyereknevelés miatt –, akkor fontos, hogy egy rendszeres feszültségoldó programon vegyél részt, találj magadnak egy ilyen hobbit.

Az egyik legjobb, ha elkezdesz művészkedni, hiszen az aprólékos feladatvégzés segít, hogy kikapcsold az agyadat.

Számos festőcsoport létezik, ahova beiratkozhatsz, de akár otthon is nekiállhatsz alkotni.

A lényeg, hogy minden héten szakíts rá időt egy-két alkalommal, hogy a művészkedéssel foglalatoskodj.

Fókuszban

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!