Stresszűző apróságok, amiket még nem próbáltál

Írta: ,

Szerencsés vagy, ha nem túl stresszes a munkád, és azon ritka emberek közé tartozol, akik megterhelő stressz nélkül élik a mindennapjaikat. A többség várja a hétvégét, hogy végre egy kicsit lazítani tudjon és feltöltődjön a következő hétre. Sajnos nincs mindig hétvége és nem árt, ha hét közben vagy akár napközben is hatékonyan meg tudsz küzdeni a stresszel. Lássuk hogyan!

Egy kis masszázs Kép forrása: blog.urbanoutfitters.com

Egy jó masszázs kikapcsol, feltölt és elűzi a stresszt, de sajnos nem mindig van rá annyi időd, amennyit szeretnél.

Szerencsére már az is sokat segít, ha magadat masszírozod meg egy picit, a nyakad környékén vagy a füleid mentén.

Itt olyan akupresszúrás pontokat találhatsz, amelyek érintésre és nyomásra csökkentik a feszültséget.

Tipp: Egy hosszú meeting vagy prezi után masszírozd meg a füleidet a mutató-és a nagy ujjaiddal a fülcimpáktól végig felfelé, hidd el, egy-két perc után sokkal jobban fogod magad érezni!

Nyelvváltás Kép forrása: styleoholic.com

A stressz oka nem csak az, hogy túl sok munkád van egyszerre, túl szorosak a határidők és úgy érzed, hogy összeroppansz a sok feladat alatt.

A stressz kiváltó oka sok esetben a rossz attitűd, azaz a hozzáállásod, amivel egy feladatnak nekikezdesz.

Apróság, de már azzal is segíthetsz magadon, ha a mondataidon változtatsz egy kicsit, és ahelyett, hogy folyton ezt és ezt kell és a muszáj kezdetű mondatok helyett, ezt csinálom vagy az a tervem, hogy kezdetű mondatokat mondogatsz magadnak és a környezetednek.