Repülnek a tányérok? Indulatkezelő módszerek, amik nem engedik, hogy kikelj magadból

Írta: ,

Mindenki életében van olyan pillanat, mikor dühében legszívesebben minden létező törékeny tárgyat széttörne a lakásban, vagy leordítaná azok fejét, akiket amúgy nagyon szeret, majd két perc múlva az egészet megbánná. Talán már veled is történt hasonló, de most segítünk, hogy ez legközelebb ne ismétlődjön meg.

A légzés segít Kép forrása: 500px.com

Mikor érzed, hogy elszakad a cérna, akkor bármennyire is nehéz, állj meg pár percre és kezdj el mélyeket lélegezni. A rekeszizom légzés az, ami segít igazán ellazulni.

Ha pedig éppen egy dührohamon vagy túl, akkor ez a technika a lenyugvásban is nagy segítség lehet.

A legjobb, ha ilyenkor elvonulsz, főleg attól a személytől, aki ezt az indulatot kiváltotta belőled , esetleg beteszel egy nyugtató zenét és csak a légzésedre koncentrálsz.

Ha pedig minden nap elvégzed ezt a gyakorlatot, akkor egyfajta prevenciós eszköz is lehet annak érdekében, hogy senki ne tudjon kihozni a sodrodból.

Sportolj! Kép forrása: shop.lululemon.com

El se hinnéd, hogy a sport mennyi lelki eredetű problémára nyújt megoldást. Például a dühkitörésekre is, jobban mondva, annak elkerülése érdekében.

Aki testileg és lelkileg harmóniában van önmagával, azt jóval nehezebb dühbe hozni.

Ez azért is fontos, mert a felgyorsult világunkban rengeteg frusztráció érhet a hétköznapok során és nem az a legjobb megoldás, ha törsz-zúzol.

Találd meg azt a sportot, amiben levezetheted a feszültségedet és, ha úgy érzed valaki felidegesített és legszívesebben felrobbannál, akkor kapd össze az edzőcuccodat, majd irány az edzőterem, ahol levezetheted a feszültségedet.