10 módszer, hogy csökkentsd a stressz-szintedet a világjárvány idején

Nagy Niki
Írta: ,
10 módszer, hogy csökkentsd a stressz-szintedet a világjárvány idején

Kép forrása: Cody Black/unsplash.com

Evolúciós szempontból az ember egy szociális faj, úgy tudunk túlélni, ha csapatban, közösségben gondolkodunk. Éppen ezért viselik olyan sokan rosszul a koronavírus miatti kijárási korlátozásokat és karantént. Az alábbi tíz tipp segíthet abban, hogy az ezzel járó stresszhelyzet egy kicsit csökkenjen.

Az információ hatalom, és muszáj, hogy tájékozott legyél, ha nem szeretnéd, hogy mindenféle összeesküvés-elmélet csapdájába ess – de mindennek van egy határa, ami után már inkább káros az információszerzés, mint hasznos.

Ha stresszelnek a hírek, fogyassz belőlük kevesebbet, naponta csak egyszer olvass híroldalakat vagy nézz híradót.

Az alvás mindennek az alfája és omegája, enélkül nem tud rendesen dolgozni az agyad.

Ha nem alszod ki magad – és ez nem csak a megfelelő mennyiségű, hanem minőségű alvásra is értendő -, akkor hosszú távon is komoly egészségügyi problémáid lehetnek, arról nem is beszélve, hogy fáradt és nyűgös leszel, ami még inkább megtoldja a stressz-szintedet.

Fókuszban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

Tiszta lakás, ragyogó jókedv

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba