5 mindfulness tipp, amivel az életed sokkal nyugodtabbá válhat

Szirák Viki
Írta: , Frissítve:

Az életünk gyakran hektikus, stresszes, és van, hogy egyszerre túl sok dolognak tesszük ki magunkat. Az emberek többsége ugyan igyekszik időt szakítani a lelki feltöltődésre is, de sokszor ez csak egy vágyálom, hiszen aludni is alig van időnk. Pedig nem kéne, hogy mindez ilyen nehéz legyen. Néha a legapróbb változtatások segítenek abban, hogy az életed sokkal nyugodtabbá váljon.

A stresszhez és szétszórtsághoz hozzátesz az is, ha nagy a rendetlenség körülötted.

Amennyiben a munkahelyeden vagy a legfeszültebb, érdemes minden nap egy kis időt szánnod arra, hogy rendet teszel magad körül.

Akár öt perc is elég: kezdj egy fiókkal, amibe az utóbbi időben mindent csak beleszórtál.

A látható rendszerezés hatására ugyanis sokkal nyugodtabbá válunk, és úgy érezzük, némileg összeszedettebbek is vagyunk.

Az érzelmeink visszafelé is működnek.

Mindenki rohan, mindenkinek ezer dolga van, ezért néha egy pillanatra sem állunk meg.

Amikor úgy érzed, túlárad benned a stressz, lassíts le: ha sétálsz, járj minél lassabban, nézelődj, vegyél mély levegőket.

Ha beszélsz, lassíts a tempón, és meglátod, hogy fokozatosan egyre nyugodtabbá válsz.

Ugyanezt a taktikát bármiben kipróbálhatod: akár még az étkezés során is, hiszen amikor tudatosan lelassítasz egy kicsit, a stresszt is kevésbé érzed meg.