28 napos kihívás a mentális egészségedért: az első hét feladatai

Dienes Petra
Írta: ,

Minden embernek szüksége van arra, hogy egy kicsit lelassítson, befelé forduljon és meghallja a belső hangját. Sokunknak kifejezett késztetése is van rá, de nem igazán tudjuk, hogyan is fogjunk bele. Nos, íme egy kis segítség ahhoz, hogy a következő egy hónap alatt megtaláld az egyensúlyt. Szerezz be egy füzetet és kezdődhet a kihívás!

Az első hét fókuszpontja

Ezen a héten arra kell koncentrálnod, hogy megtaláld a kapcsolatot önmagaddal. Kissé triviálisnak hangzik, de közel sem olyan egyszerű, mint azt elsőre gondolnád. A mindennapi teendők annyira le tudnak minket foglalni és el tudják vonni a figyelmünket arról, hogy igazából megpihenjünk, hogy szinte észre sem vesszük.

Ha te is túl sokat pörögsz, késő este is dolgozol otthonról, vagy a gyerekek körüli teendők annyira a fejed fölé tornyosulnak, hogy ki sem látszol belőlük, akkor itt az ideje, hogy szánj magadra egy kis időt és megnyomd a „szünet” gombot.

A programot próbáld úgy időzíteni, hogy a második nap hétvégére, vagy olyan napra essen, amikor nem kell ébresztőre kelned.

Fókuszban

3 napos őszi nagytakarítás - Ha ezeket a lépéseket betartod, az egész lakás ragyogni fog!

Rakd össze a top tisztítós kosarat: 6 kellék takarításhoz, amikkel gyerekjáték lesz az otthonod tisztán tartása

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján