Így küzdd le a szorongást – Hasznos tippek pszichológusoktól

Írta: ,

A szorongás és a folyamatos idegeskedés nagyon sok ember életét nehezíti meg. A problémák folyamatosan jönnek, a feladatok pedig egyre csak halmozódnak. Nem könnyű ezekkel megbirkózni, de egyben biztos lehetsz: a szorongás nem old meg semmit. Hogy nyugodtan tudj gondolkodni, dönteni és koncentrálni, meg kell szabadulnod ettől a kellemetlen érzéstől. Nézzük, mit ajánlanak a pszichológusok!

Fogadd el, hogy a szorongás normális Kép forrása: jimmymarble.tumblr.com

Ha folyton arra gondolsz, hogy „nem kellene ezen is idegeskednem” vagy „nem hiszem el, hogy még ezen is idegeskedem”, az nem segít leküzdeni a szorongást.

Gondold csak át, minden ember idegeskedik valamint, van, aki a kisebb dolgokon is, van, aki csak a nagyobb problémákon, de ez teljesen normális.

Kutatások bizonyították, ha emlékezteted erre magadat, elfogadod, hogy a szorongás természetes, akkor ez segít megszüntetni az öntudatlan, kellemetlen gondolatokat.

Kapcsolj ki, mielőtt lefekszel aludni Kép forrása: birdasaurus.tumblr.com

Talán mondanunk sem kell, mennyire ártalmas az okostelefon folyamatos nyomkodása és az emailjeink állandó böngészése.

Ha állandóan online-ak vagyunk, ne csodálkozzunk azon, hogy gyakran szorongunk.

Szakemberek javasolják, hogy ha fokozottan érint bennünket a szorongás és az aggódás, akkor legalább egy órával a lefekvés előtt már kapcsoljuk ki a mobiltelefonunkat, laptopunkat.

Ehelyett inkább olvassunk néhány oldalt egy regényből vagy fussuk át a napi újságot.