Így érheted el, amire mindig is vágytál: 6 tevékenység, amivel erősítheted az akaraterődet

Írta: ,

Szorgalommal, kitartással, hittel és akaraterővel még a nagyobb céljainkat is megvalósíthatjuk. Soha ne hallgass a kétkedőkre, akik azt mondogatják neked, lehetetlen, hogy elérd, amit szeretnél! Az akaraterő mindenkiben megvan, de nem egyforma mértékben. Ez a készség azonban, akárcsak a tudás, fejleszthető és erősíthető. Nézzünk, hogyan!

Mindössze napi 5-10 perc meditációra van szükségünk ahhoz, hogy erősítsük akaraterőnket.

A meditáció nem más, mint az önkontroll gyakorlása, megtanít bennünket arra, hogy nemet mondjuk a kísértésre és a valóság talaján maradjunk.

Segít abban, hogy jobban tudjunk koncentrálni és ne térjünk le a céljaink felé vezető útról.

Relaxálj

A relaxáció nem csak enyhíti a stresszt és oldja a feszültséget, hanem az akaraterőt is erősíti.

Esténként tévézés helyett inkább olvassunk, hiszen testünk és lelkünk csak így tud igazán pihenni.

Olvasás közben ellazulunk, lelassul a szívritmusunk és a légzésünk, csökken a vérnyomásunk és izmaink is megszabadulnak a feszültségtől.

Emellett naponta végezzük el a következő néhány perces gyakorlatot: feküdjünk le az ágyra, csukjuk be a szemünket és lélegezzük mélyeket. Tanulmányok kimutatták, hogy a relaxációs gyakorlatokat rendszeresen végzőknek jóval erősebb az akaraterejük, mint azoknak, akik kihagyják ezt a tevékenységet.