Ideges vagy? Ezek a gyorstippek egy fillérbe sem kerülnek, hogy lazíthass

Írta: ,

Lazítani szeretnél, de a fő kifogás, hogy nem futja rá? A következő tevékenységek ingyen és bérmentve biztosítják rövid- és hosszú távon az idegrendszered nyugalmát. Csupán szándék kell hozzájuk, semmi más!

Kapcsolódj ki!

Mármint elektronikailag. A tudati detox talán még sohasem volt ennyire egyszerű, mint a XXI. században: egyszerűen csak állj fel a számítógép elől, rakd félre a telefonodat, és nézz olyan tevékenység után, amihez egyáltalán nem kell sem akkumulátor, sem pedig áram!

Egy sűrű hétköznap alkalmával már az is nagy szó, ha néhány percre megteheted ezt, ám még jobb, ha többórásra tudod nyújtani a teljes kikapcsolódást – meglátod, milyen jót tesz majd szellemileg!

Ha egyszer rákapsz erre a lazítási módra, hamarosan rendszeresen igényelni fogod. Lehet, hogy eleinte kétségbe esel majd, mihez kezdesz technológia nélkül, ám gyorsan feltalálod majd magad, ebben biztosak vagyunk.

Vegyél mély lélegzetet!

Mindössze tizet kell sóhajtanod ahhoz, hogy az idegrendszered megnyugodjon. Ha még sohasem végeztél semmilyen légzőgyakorlatot, kezdd azzal, hogy odafigyelsz a beszívásra és a kifújásra.

A saját testedre irányított koncentráció hamar kiragad a környezet káoszából. A következő lépés már a levegővételek időtartamának számolása: minden egyes beszívásnál számolj el ötig magadban, kifújásnál pedig visszafelé, öttől egyig.

Ez a technika segít a jelenben maradni, így nem fogsz a múlt sérelmein és a jövő rejtelmein aggódni. Mantrázhatsz is közben, amennyire szeretnéd. A „teljesen nyugodt vagyok” mondat például segít benne, hogy valóra is váljon mindez.