Hogyan maradj fitt a nap második felében is?

Írta: ,

Biztosan veled is sokszor előfordul, hogy ebéd után olyan fáradtság tör rád az irodában, amitől szinte azonnal el tudnál aludni, és a munka is sokkal lassabban, nehezebben megy. Ilyenkor legszívesebben bedobnál valami édességet és bedőlnél az ágyba, igaz? Mivel sajnos erre általában nincs lehetőség (hacsak nem vagy olyan szerencsés, hogy te osztod be a munkaidődet), így mutatunk néhány olyan trükköt, amivel a nap második felében is fitt és energikus lehetsz!

Víz, víz, víz Kép forrása: belenfernandez.co.vu

Már ébredéstől kezdve fontos, hogy elég vizet igyál, hiszen ez felpörgeti az anyagcseréd és téged is ébren tart.

Nem kell persze túlzásba vinni, de a nagy munkában biztosan veled is előfordult már, hogy csak délután vetted észre, hogy aznap még szinte semmit nem ittál. Ettől akár a fejed is fájhat, arról nem is beszélve, hogy a munka biztosan nehezebben megy. 

Tipp: A legjobb, ha mindig van melletted egy üveg víz, és akár cetliken is jelölheted, aznap mennyit ittál, vagy egy appot is letölthetsz erre a célra!

Cukor vagy koffein? Kép forrása: camillestyles.com

Egy fárasztó nap délutánján te is mindig a csokitól várod, hogy energiát adjon a továbbiakhoz?

Persze tényleg vannak napok, amikor csak ez segít, így néha megjutalmazhatod magad egy kis csokival vagy sütivel, de a cukor iránti vágyadat próbáld inkább gyümölccsel vagy egészséges édességekkel csillapítani.

A napi negyedik kávé sem a legjobb megoldás arra, hogy felpörgesd magad, sokkal célravezetőbb, ha egy zöld teát készítesz, hiszen a nap hátralévő részére bőven elég lesz az a koffeintartalom is, ami ebben az italban van.