Ezt csináld reggelente az orvosok szerint, hogy egész nap jól érezd magad

Írta: ,

Ha jól indul a reggel, az egész napod pörgősebb, vidámabb lehet. De mivel érdemes indítani a reggeleidet? A WomensHealth orvosok saját tippjeit gyűjtötte össze, és bár mindegyikhez egy kicsit korábban kell elhagyni az ágyat, megérheti az áldozatot.

Nem meglepő, hogy egy kis reggeli torna segít beindítani a napodat, de dr. Steven Reich ortopéd sebész szerint az is nagy teljesítmény, ha sikerül rávenned magadat, hogy kikelj az ágyból, az edzéstervedet ilyenkor kitalálni már szinte biztosan nem fog menni.

Éppen ezért jó ötlet, ha előre kitalálod, hogy mit fogsz csinálni, melyik napon fogsz tornázni, és az edzőruhádat is kikészíted.

A doktor maga 2x40 fekvőtámaszra, 2x40 felülésre és egy kis plank gyakorlatra esküszik.

Az egészséged érdekében nem árt, ha nem a kávé az egyetlen, amivel reggelente hidratálod a szervezetedet, ezért mielőtt bármit is tennél, igyál egy nagy csésze tiszta, sima vizet – javasolja dr. Mark Noar sebész.

Az, hogy kinek mennyi vízre van szüksége, természetesen a testtömegtől, aktivitástól is függ, de egy friss, a European Journal of Clinical Nutritionben megjelent tanulmány szerint a megfelelően hidratált embereknek naponta nagyjából hétszer kell vécére menniük.

Ha ennél jóval ritkábban jársz, akkor szinte biztos, hogy több folyadékra lenne szükséged.