Ennek a 4 fogadalomnak van a legnagyobb értelme - még januárban kezdd el őket!

Írta: ,

Ha pozitív változásokra vágysz az új évben, a hangzatos fogadalmak helyett érdemes néhány apróságon változtatni, olyan új szokásokat bevezetni, melyeket hosszú távon is meg tudsz tartani. A szilveszteri fogadalmakkal célszerű csínján bánni, és csak olyat megígérni saját magunknak, amit be is tudunk tartani, és tényleg a javunkra válik. Az alábbiakban olyan szokásokat mutatunk be, melyek egyike sem kerül túl nagy erőfeszítésbe, mégis pozitív változásokatt hozhat számodra.

Ki a felesleges holmikkal! Kép forrása: insideout.com.au

Időnként muszáj megszabadulni a felesleges dolgoktól – legyen szó régóta nem hordott ruháról vagy random facebook-ismerősről. Ha te is az a típus vagy, aki hajlamos a halmozásra, nem is olyan egyszerű a feladat.

Ha csak napi fél órát szánsz a szelektálásra – akár a lakásodban, akár virtuálisan – pár hét alatt máris látványos eredményt fogsz elérni. Haladj egyik szobáról, fiókról a másikra, nem kell megszakadni, és napi 30 percnek pedig mindig bele kell férnie.

Meglátod, milyen felszabadító érzés megszabadulni a sok felesleges holmitól, a későbbiekben pedig elég lesz hetente vagy havonta egyszer elvégezni a szelektálást, hogy átláthatóbb legyen a környezeted.

Persze, a legjobb megelőzni a dolgot, és csak olyan holmikkal – és ismerősökkel – körülvenni magad, melyekre tényleg szükséged van.

 

A rendszeres mozgás új életerőt ad Kép forrása: wellandgood.com

Nos, igen, a sport. Mint tudjuk, minden januárban megtelnek az edzőtermek, aztán már február-márciusra a többségnél alábbhagy a lendület.

Ennek lehetne hosszan elemezgetni az okait, de egy biztos: ha valakinek sikerül megtalálnia a számára megfelelő mozgásformát, amit nem csupán kötelességtudatból vagy fogyni vágyásból, hanem szívesen végez, nagyobb rá az esély, hogy egész évben – vagy akár egy egész életen át – kitartson mellette.

Ha te még nem találtad meg a sportodat, legyen ez a kihívás januárban, hogy rálelj: próbálj ki többfélét is, és amelyik jobban bejön, építsd be a heti rutinodba, szigorúan szánj rá legalább egy napot.

Ha úgy érzed, többen könnyebb, keress egy hasonló cipőben járó ismerőst, és kísérletezzetek együtt.