Éjjeli baglyoknak! Túlélési módszerek másnapra, ha alig aludtál éjszaka

Írta: ,

Mindenkivel előfordul, hogy nem alszik úgy, mint egy kisbaba és a másnap nehezen indul. Van, hogy hosszúra nyúlik az éjszaka, belefelejtkezel a buliba, pedig másnap kelned kéne, egy munkát kell befejezned vagy éppen csak éjszaka tudod utolérni magad az aznapi teendőkkel. Mindez azonban nem jelenti azt, hogy a másnapod is rossz kell, hogy legyen. Lássuk, mivel mentheted meg ezeket a bizonyos következő napokat.

Fogadd el Kép forrása: yandex.ru

Az első és legfontosabb dolog másnap reggel, amikor megszólal az ébresztő, hogy próbáld meg elfogadni, hogy nem biztos, hogy ez lesz életed legjobb napja.

Két-három óra alvás után inkább a túlélésre játszol, és bár valószínűleg lesz egy-két hullámvölgy, meg tudod majd csinálni.

A pozitív hozzáállással ugyanis már félig nyert ügyed van, hiszen a napod első tíz perce nagyban meghatározza majd az aznapi hangulatodat.

Tipp: Próbáld ki, hogy az ébresztődhöz kedves üzeneteket állítasz be, azaz az első dolog, amit reggel meglátsz, máris egy apró pozitívummal indul! Apróság, de hidd el, ez is számít!

Víz és koffein        Kép forrása: thedeeplyco.com

Mielőtt reggel morcosan nekiugranál a kávéfőzőnek, azt javasoljuk, hogy rögtön felkelés után igyál meg két nagy pohár vizet.

Ha ehhez nem vagy hozzászokva, akkor ez egy kisebb kihívás lesz, de gondolj arra, hogy utána sokkal jobb lesz.

Ezzel ugyanis beindítod az anyagcseréd és kellőképpen felpörgeted a szervezeted ahhoz, hogy útnak indulj. Az erőd legalább addig kitart, amíg a következő kávézóig elérsz.

Igen, a mai napon ugyanis megérdemled, hogy ne az otthoni vagy irodai kávét kortyold, jöhet egy jól megérdemelt habos tejes kávé.

Tipp: Ha nem vagy hozzászokva az erős kávékhoz, most is inkább egy lazábbat rendelj, ugyanis a túl sok koffein csak kontraproduktív hatású lesz.