A meditáció jótékony hatásai a mindennapokban

Írta: ,

Egyre többen kezdenek ráébredni a meditáció fontosságára. Nem csak a tested, de az elméd is meghálálja, ha néhanapján elengeded a külvilág zaját, és csak befelé koncentrálsz.

Jobban indul a reggel

1/4 Jobban indul a reggel

Nem kell órákkal korábban kelned, sőt fizikailag sem kell elhagynod az ágyat a reggeli meditálás során. Egy a lényeg: felkelés után rögtön kezdd el. Lehet, hogy eleinte visszaalszol majd, de később megtanulsz annyira figyelni magadra, hogy ez ne okozzon problémát.

Reggel ajánlatos béta meditációt végezned, mert ez ébresztő hatást gyakorol az agyra, így sokkal kipihentebben ébredsz még akkor is, ha csak 2-3 órát aludtál az éjjel. Javasoljuk, hogy ébresztőnek ne egy pörgős számot válassz, helyette tölts le olyan meditatív zenét, amiben kizárólag a természet „zaja” hallható. Megfigyelheted, hogy sokkal jobban indul majd a reggeled egy szép madárcsicsergésre. 

Nincs több munkahelyi stressz Kép forrása: theultralinx.com

2/4 Nincs több munkahelyi stressz

Ahogy egyre rutinosabb leszel, már bárhol és bármikor el tudsz majd lazulni, így idővel a munkahelyi stressz is megszűnik számodra. Persze ehhez nagyon sokat kell gyakorolni, de nem lehetetlen.

Gondolj csak bele mennyit idegeskedsz a munkád vagy az ott kialakult konfliktusok miatt! Nem lenne jobb, ha semmi nem ragadna rád ezekből? Eleinte nagyon nehéz lesz elcsendesíteni azt a hangos zajt ott belül, de ne add fel, mert idővel eljuthatsz egy olyan tudatállapotba, ahol megtalálod a saját lelki békédet.