7 tipp, hogy kilábalj a depresszióból

Írta: ,

Mostani összeállításunkban nem elsősorban azokra gondolunk, akik előszeretettel hangoztatják, hogy „hú, tiszta depi vagyok”. Inkább a tényleges mentális betegségben szenvedőknek szeretnénk segítséget nyújtani, akik eldöntötték: szeretnének végre meggyógyulni. Persze, a tanácsok megfogadása ettől még bárkire hangulatjavító hatással bír!

Szeress egy kisállatot!

Nem véletlen, hogy a pszichológus szakértők világszerte elismerik a kisállatok terápiás jelentőségét.

A közösen töltött idő, a testmozgás, az önfeledt játék mind segít abban, hogy egy kicsit jobban érezd magad a mindennapokban.

Arról nem is beszélve, hogy a kedvenced iránt ébredő felelősségérzet új értelmet ad az életednek.

A gondoskodás gyógyít – ha tehát nem lehet saját négylábúd, bátran szeretgesd akár másét!

Táplálkozz okosan!

A test és a lélek közötti kapcsolat érzékeltetésének egyik legegyszerűbb módja egy finom és egészséges étel elfogyasztása.

Bár nincs külön diéta kifejezetten a depresszió kezelésére, általánosságban elmondható, hogy a kiegyensúlyozott táplálkozás ismérvei – úgymint a minél több zöldség, gyümölcs, fehér hús, hal, teljes kiőrlésű gabona és zsírszegény tejtermék fogyasztása – jó hatással vannak a mentális állapotodra is.