6 tipp az őszi depresszió ellen

Írta: ,

Ahogy a vidám, napsütéses időszakot az esős, borongós napok váltják fel, egyre inkább hajlamosak vagyunk átadni magunkat a melankóliának. Ha úgy érzed, téged is kezd hatalmába keríteni ez a komor hangulat, íme néhány ötlet, hogy elűzd a fejed fölül a szürke felhőket!

Fényesedj! Kép forrása: elephantjournal.com

Ősszel főként mesterséges fénnyel vagyunk körülvéve – az irodában és otthon egyaránt.

Éppen ezért, amikor időd engedi, sétálj nagyokat a közeli parkban vagy egy számodra kedves helyen.

Szívd be a friss levegőt és töltődj fel természetes fénnyel!

Ha süt a nap, az ebédszünet maradék perceit is használd ki, hogy elraktározz egy kis jókedvet és D-vitamint.

Minőségi pihenés Kép forrása: tumblr, natur-elle-mel

Mindenkinél más a megfelelő regenerálódáshoz szükséges alvásidő.

Fontos, hogy zavartalan pihenést biztosíts magadnak, ami hozzájárul, hogy reggel frissen, üdén kelj fel, nem pedig úgy, mint akit fejbe kólintottak.

Elalvás előtt igyál meg egy pohár meleg tejet, vagy akár vedd fel 1-2 percre a gyertyapózt: a kezeiddel támaszd meg a derekad, majd az összezárt lábaid és a törzsed emeld az plafon felé.

Ezekkel az apró trükkökkel mély, édes álomba szenderülsz majd.