6 önbizalomjavító trükk azokra a napokra, mikor nem tetszik a tükörképed

Írta: ,

Ne ostorozd magad, ha vannak olyan napjaid, amikor egyáltalán nem tetszik az, aki visszanéz rád a tükörből, hidd el, még a legszuperebb modellek is éreznek ilyet. Viszont ilyenkor kell egy kis akaraterő ahhoz, hogy összekapd magad és változtass ezen a helyzeten. A jó hír az, hogy nem lehetetlen és segítünk elérni ezt az állapotot.

Bűntudat helyett légy megengedőbb magaddal Kép forrása: aurorae.tumblr.com

Tegyük fel, hogy túl jól sikerült az előző estéd, padlóra küldted a diétádat és jó pár hamburgert elfogyasztottál az éjszaka során. Ezek után nehéz úgy felkelni, hogy ne érezd azt, hogy legalább száz kilót híztál és emiatt oda minden.

Tudatosnak kell lenned magaddal szemben és már buli előtt megfogalmaznod magadban, hogy bizony valószínűleg inni fogsz pár pohár bort és a hat után nem eszel szabály alól is mentesülsz.

Sőt, az is elképzelhető, hogy a hamburgered sem gluténmentes lesz.

Ha ez mindennapos lenne, akkor nyilván megoldást kellene keresned a helyzetre, de ne ostorozd magad azért, ha néha kirúgsz a hámból.

 

Sportolj! Kép forrása: fitnessapparelexpress.com

A sport szinte minden testi és lelki betegségre megoldás, ráadásul nagyon feldobott hangulatba tudsz általa kerülni. Amikor belenézel a tükörbe és nem tetszik, amit látsz, két választásod van.

Vagy visszabújsz az ágyadba egy nagy tál popcorn társaságában és egész nap ki sem mozdulsz otthonról, vagy megdolgoztatod kicsit a testedet, amitől egyből jobb kedved lesz.

Bár az agyad azt üzeni, hogy neked ehhez semmi kedved és legszívesebben el sem hagynád a szobádat, de ilyenkor kicsit muszáj erőszakosnak lenned magaddal szemben. És itt ne az órákig tartó kondizásra gondolj, ha utálsz konditerembe járni.

Menj el sétálni, fedezd fel a városodat, vagy nézelődj a neten, mert nagyon széles a kínálat, ami az otthoni edzés videókat illeti. Hajrá!