6 különleges, néhány perces gyakorlat, amivel békésebb lesz a lelki világod

Írta: ,

Néha úgy érezhetjük, hogy túlvállaltuk magunkat, és a nagy rohanásban még egy levegővételnyi időnk sincs pihenni. Pedig mindössze néhány apróságra kellene időt hagynunk, hogy lelkileg és mentálisan is képesek legyünk feltöltődni. Mutatunk néhány apróságot, amit te is megtehetsz az egészségedért!

Telefonálj egy ismerősödnek Kép forrása: houseofvalentina.com

Manapság az internet világában már arra sincs időnk, hogy telefonon beszélgessünk másokkal. Hiszen mennyivel egyszerűbb üzenetet írni, amikor van egy szabad percünk a buszon!

Pedig valójában egy valódi társalgás hatalmas lélekemelő tulajdonsággal bír, még akkor is, ha nem szemtől szemben, hanem mobilon keresztül történik.

Hetente egyszer hívj fel valakit, akivel nincs lehetőséged találkozni; egy távoli rokont, vagy a gyerekkori barátodat. Mindegy, hogy kit, a lényeg, hogy olyan személy legyen, akire a hétköznapokban nincs elég időd. Meglátod, rengeteget számít a közérzetednek!

Mondj nemet egy szokásodnak Kép forrása: head-case.org

Mindannyiunknak vannak káros szokásaink - aprók és nagyobbak is. Ezek nemcsak az egészségedre, de az általános közérzetedre is rosszul hatnak.

Ahhoz, hogy lelkileg sokkal egészségesebb lehess, ideje, hogy valamelyiknek búcsút ints.

Naponta többször is megeszel egy-egy szelet csokit, mert nem bírsz ellenállni a kísértésnek? Folyton nézegeted az exed adatlapját a Facebookon? Addig halmozod a mosatlant, míg teljes káosz lesz a konyhában?

Mindegy, mi ez a rossz szokás, válassz ki egyet, és próbálj meg tenni ellene.