5 apró trükk a hétvégére, hogy ne utáld a hétfőt

Írta: ,

Tulajdonképpen már a vasárnap délutánt is azzal töltöd, hogy előre utálod a hétfőt, amikor munkába kell menned? A tapasztalatok szerint az alábbi trükkök segíthetnek, hogy a hétvégi regenerálódás valóban hatékony legyen, és jobb kedvvel érkezz majd meg a munkába!

Legyél jelen! Kép forrása: shop.lululemon.com

A legrosszabb, amit tehetsz, ha már hétvégén is a munka miatt aggódsz, ahelyett, hogy a pillanatot, a pihenést élveznéd.

Ha eszedbe is jut valami probléma, próbáld félretenni, kikapcsolni, és tudatosítani magadban, hogy ez az időszak most a pihenésről szól, a munkának is meg lesz majd a maga ideje.

Ha végképp nem megy a dolog, akkor szánj egy fél órát arra, hogy megválaszolod azt az e-mailt, kitöltöd azt a táblázatot, vagy csak összeírod, hogy hétfőn milyen teendőket és mikor kell elvégezned.

Inkább áldozz fel ennyit a hétvégédből, hogy utána nyugodtan pihenhess, mint hogy két napon keresztül nyomasszon valami, ami miatt nem tudsz lazítani. Ha viszont ezzel megvagy, dőlj hátra, és élvezd a pihenést!

Legyél aktív! Kép forrása: robolikesifit.com

Lehet, hogy most azt érzed, hogy a legjobb az lenne, ha egész nap a kanapén heverhetnél, és sorozatot nézhetnél, de hidd el, hogy ha az egész hétvégéd a lustálkodásra megy el, nem fogod jobban érezni magad.

Pihenni persze kell, de próbálj valami olyan elfoglaltságot keresni, amitől jól is érzed magad.

Ez lehet egy hobbi gyakorlása, de akár a konyha kitakarítása, vagy egy régóta halogatott dolog elvégzése is.

Ha úgy érzed, hogy a munkád kívüli életedben is tettél valami hasznosat, az sokkal jobban feltölt, és sokkal könnyebb lesz visszatérned a feladataidhoz, mintha úgy éreznéd, hogy csak az íróasztalod mellett éled az életedet.