10 frissítő gyümölcsös ital, amivel könnyebben megy a folyadékpótlás

Írta: ,

Naponta testsúlytól függően akár 2-3 liter folyadékot is meg kell innunk, de valljuk be, ezt nagyon ritkán teljesítjük. Nem vagyunk szomjasak, nem kívánjuk a vizet, a cukros üdítők elől pedig egyenesen menekülünk... De ha egy picit felturbózod az asztalodon pihenő kancsó vizet finom és egészséges gyümölcsökkel, garantáljuk, hogy sokkal könnyebben meglesz az a 2 liter!

Eper, citrom és bazsalikom Kép forrása: makingthymeforhealth.com

Most, hogy itt a tavasz, és egyre több friss alapanyag van a piacon, ezt a verziót biztosan imádni fogod.

Csak néhány szem eper, egy marék bazsalikom és egy citrom kell bele.

Mindent jól moss meg, a citromot és az epret darabold fel, és hagyd ázni őket a vízben körülbelül egy-két órát.

Rozmaring és grapefruit Kép forrása: zuckerzimtundliebe.de

A rozmaring és a grapefruit izgalmas páros, a citrusok C-vitamin tartalma, valamint a rozmaring gyulladáscsökkentő hatása miatt pedig szuper egészséges is.

Ne félj a rozmaringot frissen használni, hidd el, nem csak a húsokhoz, de az italokhoz vagy a sütikhez is passzol!

Mivel mind a két alapanyag intenzív ízű, elég, ha csak 30-45 percig áztatod őket a vízben!