Leveles tésztában sült zöld spárga

S. Geri Valéria
Írta: ,
Leveles tésztában sült zöld spárga
A spárga könnyű és könnyen emészthető táplálék. Megörvendeztet bennünket magas vitamin- és ásványianyag-tartalmával. Fogyasszuk hát kedvünkre, ha pénztárcánk is megengedi, hisz kalóriatartalma igen alacsony. Friss, roppanós spárgát vegyünk mindenképpen! 
 

Hozzávalók:

40 dkg friss zöld spárga só 20 dkg leveles tészta 1 evőkanál szezámmag 1 tojás

Elkészítés:

A spárgát megtisztítjuk, végeiről az esetleges fás részeket lehámozzuk. 

A megtisztított zöldséget sós vízben 5 percig főzzük, majd leszűrjük, megszárítjuk.

A leveles tésztát késhegynyi vastagságúra nyújtjuk, majd centiméteres csíkokra vágjuk.

A főtt spárgákat egyenként becsomagoljuk a tészta csíkokba, s sütőpapírozott tepsibe sorakoztatjuk őket. Felvert tojással megkenjük, majd szezámmaggal megszórjuk a tésztás részeket.

180 fokon kb. 12-15 perc alatt megsütjük a leveles tésztába csomagolt spárgáinkat.

Fókuszban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

Tiszta lakás, ragyogó jókedv

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba