Személyi edzők szerint így szerezz a legkönnyebben kockahasat magadnak

Nagy Niki
Írta: ,
Személyi edzők szerint így szerezz a legkönnyebben kockahasat magadnak

Kép forrása: yurok.a/depositphotos.com

Nem fogunk hazudni, a kockahasért nagyon keményen meg kell szenvedni, főleg akkor, ha nőnek születik az ember – mi ugyanis a gyerekek kihordása miatt alapvetően könnyebben tartunk meg zsírt a has környékén. A dolog azonban nem lehetetlen, de nem annyiból áll, hogy ezer felülést kell megcsinálni minden nap – kövesd a szakértők tippjeit, ha minden álmod, hogy sakkozni lehessen a hasadon!

Minden edzéshez tegyél hozzá hasizom- és törzsgyakorlatokat! Kép forrása: yurok.a/depositphotos.com

Nem ezer felüléssel fogod elérni a kockákat, hanem azzal, ha minden egyes edzés során megdolgoztatod egy kicsit a törzsed és a hasad izmait.

Ez lehet olyan kombinált gyakorlat is, mint amilyen a kettlebell swing, vagy lehet koncentrált, mint a felülés.

A lényeg az, hogy egy heti edzésadag alatt nagyjából az összes törzsi és hasi izmaidat mozgasd át – a mennyiségnél sokkal fontosabb a folyamatosság.

Több fehérje = több izom Kép forrása: burst

Ezt talán magyarázni sem kell: a fehérjétől könnyebben nő az izom, mivel ez a makrotápanyag segít visszaépíteni az izomrostokat azokból a mikroszakadásokból, amelyek akkor születnek, ha edzel.

Ha izmos szeretnél lenni (és ide tartoznak a kockák is), akkor meg kell növelned egy kicsit a fehérjebeviteledet.

Fókuszban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

Tiszta lakás, ragyogó jókedv

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba