10 módszer, hogy több motivációd legyen edzeni

Nagy Niki
Írta: ,

Még soha nem mondta senki edzés után, hogy bárcsak el se indult volna – pedig általában maga az elindulás a legnehezebb része az egész folyamatnak, az edzés már csak hab a tortán. Persze a motiváció meg- (és vissza-) szerzésére is vannak különböző trükkök, ez a tíz például bizonyítottan hatékony lehet.

Tervezd meg legalább egy héttel előre, hogy melyik napokon mész el edzeni, és tartsd is magad hozzá – ez segít majd abban, hogy ne tologasd mindig a következő napra a mozgást, hogy aztán ott ülj hétvégén, és az egész hét elmenjen nélküle.

Kezeld úgy, mintha kötelező lenne elmenni az edzésre, mintha egy munkahelyi feladat lenne, amit nem mondhatsz le.

Ha nem hagyod délutánra a mozgást, akkor kevesebb az esélye annak, hogy munka vagy suli után fáradtan, még millió teendővel előtted inkább úgy döntesz, hogy nem erre fordítod az idődet.

Ráadásul, ha letudod reggel az egészet, akkor nagyobb az esélye annak is, hogy a nap folyamán később sokkal egészségtudatosabb döntéseket hozol majd.

Legolvasottabb cikkek

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Fókuszban

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!