A leghatékonyabb zsírgyilkos otthoni comb- és popsiformáló gyakorlatok

Kovács Andrea
Írta: ,
A leghatékonyabb zsírgyilkos otthoni comb- és popsiformáló gyakorlatok
A combunk és a fenekünk az a testrészt, amelyikre annyira könnyen mennek fel a zsírpárnák, de rettenetesen nehéz ledolgozni őket. Lássunk néhány egyszerű, otthon is végezhető gyakorlatot, amivel hatásosan formálhatjuk a kényes testrészeket!
Lábemelés
Ereszkedjünk térden állásba, könyökünkkel támaszkodjunk a talajon. A fejet tartsuk úgy, hogy a gerinc vonalának folytatásába essen. Egyik lábat behajlítva emeljük fel, hogy a combunk párhuzamos legyen a talajjal.

Tartsuk így meg néhány másodpercig, majd lassan emeljük feljebb. Végezzünk el legalább 10-et a mozdulatból, amíg a lábunkat visszatesszük a talajra, majd jöhet a másik lábunk.
Csípőemelés
Feküdjünk a hátunkra, a karokat nyújtsuk ki a testünk mellett. Húzzuk fel a térdeinket úgy, hogy közben a talpak a földön legyenek.

Emeljük fel a csípőnket úgy, hogy a lábszárak nagyjából merőlegesek legyenek a talajra, tartsuk meg néhány másodpercig, majd engedjük vissza a csípőnket. Fontos, hogy lassan, az izmainkat használva végezzük ezt a gyakorlatot is!

Fókuszban

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!