10 gerincegyenesítő gyakorlat, amit rendszeresen kellene végezned

Kovács Andrea
Írta: , Frissítve:
10 gerincegyenesítő gyakorlat, amit rendszeresen kellene végezned

A gerinc a legfontosabb csontunk, egyenesen tartására egész életes projekt. A következő tartásjavító gyakorlatokkal korrigálni tudjuk az enyhe gerincferdüléseket, és megőrizhetjük hátunk és testtartásunk egyenességét.

Gerincegyenesítés

Ez az egyik leghatásosabb gerincegyenesítő gyakorlat. Üljünk a képen ülésbe.

Amelyik lábunk feljebb van, az azon az oldalon levő kezünk legyen felül.

A kezeket próbáljuk összekulcsolni a hátunk mögött.  

Pilates labda gyakorlat

Ezek a rugalmas tornalabdák nemcsak az alakformálásban jeleskednek, hanem nagyszerű tartásjavító gyakorlatok elvégzésére is. Az egyik legegyszerűbb hátizom dolgozó gyakorlat ez.

Vegyük fel a képen látható kezdőpozíciót.

Lábainkkal lassan nyomjuk hátra magunkat úgy, hogy a labda közben a csípőnk alá kerüljön. A kezeket közben nyújtsuk hátra, a padlóval párhuzamosan.

Érezzük, amint egész hátunk feszül és izmaink nyúlnak. Tartsuk ki magunkat 30 másodpercig, majd lassan térjünk vissza az eredeti pozícióba. Ismételjük még 10-15-ször.

Fókuszban

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!