Segítség, összeérnek a combjaim – A 7 legjobb zsírgyilkos belső comb gyakorlat

Fischer Anna
Írta: ,
Segítség, összeérnek a combjaim – A 7 legjobb zsírgyilkos belső comb gyakorlat

Te is tapasztaltad már, hogy egyszer csak szorítani kezdtek a régi nadrágok a combodnál, a szoknyákat pedig már nem kényelmes viselni, mivel kidörzsölődik a belső combod? Ha tenni akarsz ez ellen, akkor végezz el naponta néhány alapgyakorlatot. Néhány héten belül látványos eredményt érhetsz el!

Térd a földre

Üljünk le a földre, húzzuk fel a térdeket, majd a talpunkat összeérintve közelítsük a térdeinket a földhöz.

Végezzük apró mozdulatokkal, közelítsük a térdet csak néhány centinként a földhöz.

Fontos, hogy érezzük, ahogy feszülnek a combizmaink belül.

Végül tartsuk 10 másodpercig a legalsó helyzetben a térdeket. 

Gyertya állás 1

Helyezkedjünk el gyertya állásban, vagyis a lábainkat összezárva emeljük az ég felé, a hátunkat pedig támasszuk meg a kezünkkel.

Tartsuk meg a pózt, majd lassan, az izmokat megfeszítve terpesszük szét a lábunkat, amennyire csak tudjuk.

Tartsuk meg a legalacsonyabb állásban, majd lassan zárjuk újra össze a lábakat. Ismételjük legalább 10-szer.

A gyakorlatból érdemes 3x30-at végezni, heti legalább négy alkalommal.

Legolvasottabb cikkek

7 gyakori tünet, ami magnéziumhiányra utalhat - Rád hány igaz?

Fókuszban

A hibrid autóké a jövő?

5 gyors ünnepi főfogás - mert nem a konyhában eltöltött időn múlnak az ízek!

7 gyakori tünet, ami magnéziumhiányra utalhat - Rád hány igaz?

Full hibrid, plug-in hibrid vagy mild hibrid? Tegyünk rendet a fejekben hibrid fronton