A legjobb vádliformáló otthoni edzés – Egyszerű de hatékony gyakorlatok

Fischer Anna
Írta: ,
A legjobb vádliformáló otthoni edzés – Egyszerű de hatékony gyakorlatok
Még messze a nyár, de annyira azért mégsem, hogy ne lenne érdemes elkezdeni készülni a rövidebb szoknyák szezonjára. Ha szeretnéd, hogy a vádlid formásabb, izmosabb legyen, akkor íme ehhez néhány egyszerű de hatékony gyakorlat!
Lábujjhegy
Támaszkodj egy szék háttámlájához, zárd össze a lábaidat, majd emelkedj lábujjhegyre. Tartsd meg magad 5 másodpercig, majd ereszkedj vissza. Ismételd a gyakorlatot 25-ször, majd kis szünetet tartva csinálj belőle még 3 szériát.
 
Fontos, hogy ne lendületből csináld, és a kezeddel se húzd magad, hanem próbáld úgy végezni a gyakorlatot, hogy csak a lábizmaid dolgozzanak!
 
A gyakorlat hatékonyabb, ha egy lépcsőfokon, dobbantón vagy küszöbön végzed, így a sarok lejjebb tud ereszkedni a mozdulatsorok közben.
Tavaszra csodás vádlik!
Ha a fenti gyakorlatokból legalább hármat minden nap elvégzünk, akkor március elejére gyönyörű lábaink lehetnek. Nem beszélve arról, hogy ezek a gyakorlatok nem csak a vádlit, de az egész lábat is jól formálják.
 
Fontos, hogy rendszeresen, kitartóan végezzük a gyakorlatokat, de ne erőltessük meg magunkat. Inkább haladjunk fokozatosan, kíméletesen, de hatékonyan!