Hogyan lesz úszógumiból kockahas?

Írta: ,

Előző cikkemben már említettem, hogy a hátfájást úgy tudod a legjobban megelőzni, ha a mély hátizmokat és a hasfaladat is erősíted. Ha pedig kockahasra vágysz, érdemes szem előtt tartanod néhány dolgot, hiszen számos tévhit kering a köztudatban ezzel kapcsolatban!

Zsírból izom?

Ahogy azt már korábban is írtam, tulajdonképpen mindenkinek kockahasa van, csak zsírszövet helyezkedik el fölötte.

Sajnos sokan abban a tévhitben élnek, hogy pusztán hasizomgyakorlatokkal el tudják tüntetni ezt a bizonyos zsírmennyiséget. Rossz hírem van: ez bizony tévedés! A hasi zsírmennyiség nem fog izommá alakulni.

Ez sem valósulhat meg ilyen módon, mint ahogy – nem túl jó, de szemléletes példa – a hajadból sem lesz soha köröm.

Az izom és a zsír teljesen más testszövet!

A hasizomgyakorlatok jótékony hatásai

Azért szükséges ilyen gyakorlatokat végezni, hogy az így tónusba kerülő hasizom erősítse a törzsedet, javítsa a testtartásodat, és segítsen a test stabilizálásában.

Emellett egy edzett hasfal a hasat befelé húzza, aminek köszönhetően csinosabb leszel.

A hasizom edzése során az izomzat jótékony masszírozó, keringésfejlesztő hatással van az alatta található belső szervekre és azok működésére, többek között az emésztésre is.

Ugye elég meggyőzőek voltak a fenti érvek ahhoz, hogy rendszeresen végezz a hasfalat és a törzset erősítő gyakorlatokat?