Túl vékony vagy? Így építs izmot!

Nagy Niki
Írta: ,

A ducibb lányok általában szúrós szemekkel néznek azokra, akik azért panaszkodnak, mert túl vékonyak, és nem tudnak izmot építeni. Kevesen vannak tisztában vele, hogy egy izmosodásra kevésbé hajlamos leányzónak ugyanolyan meló izmot építeni, mint amilyen másoknak leadni a felesleget – mindössze a módszerek különböznek.

Mozgasd meg minél több izmodat! Kép forrása: totalbeauty.com

Ha izmosodni szeretnél, fontos, hogy olyan gyakorlatokat válassz, amik nem egy darab, hanem egyszerre több izomcsoport megdolgozására képesek. Így két legyet ütsz egy csapásra – mivel valószínűleg nem szeretnél hosszú órákat eltölteni a teremben, mégis szeretnéd, ha látszana rajtad a változás, ezekkel a gyakorlatokkal kiválthatsz rengeteg időt.

Amíg elsősorban a felsőtestedet edzed, a kombinált gyakorlatnak hála kicsit popsira is megy a dolog, és fordítva. Időt takarítasz meg, miközben keményen dolgozol – ennél tényleg nem kell jobb érv amellett, hogy ne csak guggolj, hanem közben ki is nyomd azokat a súlyzókat a fejed fölé.

Hanyagold a kardiót! Kép forrása: boxingbeauty.tumblr.com

Ez az, amit minden súlyfelesleggel küzködő lány hallani akar, de valójában csak neked szabad meglépni – nem kell kardióznod! A futás, úszás, biciklizés és társai nagyon jól égetik a zsírt, csakhogy ha nem találnak zsírt a szervezetedben, az izomból kezdik el elvenni az energiát.

Mivel a te problémád nem az, hogy túl nagy a testzsírszázalékod, hanem az, hogy nem vagy elég izmos, teljesen felesleges kardióval kínoznod magad, mert úgyis csak a nehezen megszerzett izmaid fognak elfogyni tőle. Koncentrálj inkább az intervall és a súlyzós edzésekre, ezek azok, amik izomveszteség nélkül mozgatnak meg.