Személyi edzők szerint így szerezz a legkönnyebben kockahasat magadnak

Nagy Niki
Írta: ,
Személyi edzők szerint így szerezz a legkönnyebben kockahasat magadnak

Kép forrása: yurok.a/depositphotos.com

Nem fogunk hazudni, a kockahasért nagyon keményen meg kell szenvedni, főleg akkor, ha nőnek születik az ember – mi ugyanis a gyerekek kihordása miatt alapvetően könnyebben tartunk meg zsírt a has környékén. A dolog azonban nem lehetetlen, de nem annyiból áll, hogy ezer felülést kell megcsinálni minden nap – kövesd a szakértők tippjeit, ha minden álmod, hogy sakkozni lehessen a hasadon!

Gyúrj rá a kardióra! Kép forrása: burst

Valószínűleg ez az utolsó, amit hallani akarsz (na jó, azon kívül, hogy csak semmi pizza, tészta és hamburger), de az igazság az, hogy ha kockás hasat akarsz, akkor bizony zsírt kell égetned hozzá.

Ha csak kardiózol, az sem fog menni, hiszen így nem lesznek izmaid, amik zabálhatnák a kalóriákat, de az sem megoldás, ha csak a súlyokat emelgeted, mert a zsírégető üzemmódra is rá kell kapcsolni.

Ha szeretnél deréktájról fogyni, nem tudod megkerülni a heti legalább 3 kardiót, akkor sem, ha nagyon utálsz futni, biciklizni, vagy bármit hosszabb ideig, monoton módon csinálni.

Adj magas intenzitású edzéseket az edzéstervedhez! Kép forrása: burst

Zsírégetés szempontjából a leghatékonyabb edzésforma a magas intenzitású, de rövidebb ideig tartó HIIT, mivel itt nagyjából 20-40 perc alatt csinálod ki magadat maximális erőbedobással.

Ez az ideális átmenet a kardió és a súlyzós edzések között, mivel úgy építesz vele izmot, hogy közben felturbózod a pulzusodat is, tehát zsírt égetsz.

Arra azonban vigyázz, hogy ne edzd túl magad, mert annak pont ellentétes hatása lesz: heti 2 HIIT bőven elég, de akkor adj bele apait-anyait!

Fókuszban

Tiszta lakás, ragyogó jókedv

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

3 óriási tévhit a hurutos köhögéssel kapcsolatban

Okos tetőablak: együtt a kényelem és a funkció